Kanonhelg

Aaahh vilken kanonhelg jag haft! I fredags förade vi hos Sara och jag hjälpte henne plugga (ja ni läste rätt - jag hjälpte min vän att plugga.. på projektarbetet!) och drack vin osv. Sen drog vi till älskade Terrassen (jag bodde där förra sommarn) och tack vare fröken Sara så gick vi in som VIP (låter lame att säga så, läs: stod på listan och gick förbi kön) och gick upp och dansade asset av oss.

Kom hem mitt i natten och kollade lite Vampire Diares (som härefter kommer nämnas som VD) innan jag somnade skönt och vaknade först vid tre på eftermiddagen.. för att duscha och dra på mig lite frescha kläder och åka in till stan igen, denna gången till Adéle och vi myste till det med massa tjejsnack, ost, kex och vin, innan vi gick ner till Lagerlunden och tog en drink där. En vääldigt efterlängtad vodkalime som jag inte druckit på evigheter, och den var helt perfekt (jag typ dreglar nu... aahhh vad god den var!!) .

Seeen idag har jag inte gjort särskilt mycket, försökt plugga vilket gått rätt dåligt. Carolin drog med mig till Shejken för en glass och som vanligt skrattade vi så tårarna rann och magmusklerna fick sig en omgång. Love that girl..  hon ska va min baldejt :D

Anywho... detta inlägget var mest för att jag jämt får massa klagomål om att jag uppdaterar för sällan.. såå... det blev lite lame insåg jag nu :/ Skicka en PUSS om ni läst :)

Kommentarer
Postat av: moa

Pusen!

2010-05-03 @ 10:32:24
Postat av: Elin

PUSS!

2010-05-03 @ 11:23:40
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Din fru

PUSS BABY!

2010-05-03 @ 11:43:50
URL: http://caarolinklaasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0