Klantmaja!!

Jag är den klantigaste jag känner, helt klart.

De senaste veckorna har jag bland annat svimmat i en butik och slagit i haka, näsa och ögonbryn. Har fortfarande ont i näsan sedan dess och det är.. 2? veckor sen nu.

Igår tappade jag min telefon på stan nån gång nånstans, så jag och Loppan gick tillbaka till butiker och café och letade och frågade efter den men den fanns ingenstans. Gick till 3butiken och spärrade SIMkortet, fick ett nytt SIMkort med mitt vanliga nummer på, och idag har jag fått ringa till 3s kundtjänst och fixa en tidigare förlägning av abonnemanget samt en ny telefon. Slog till med en Iphone4 :D Den kommer om 2-6 veckor så jag längtarrr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0