here we go again

Fick mail idag av min handläggare på AF att jag kommit in på svetsutbildningen på Lernia den 21 februari! Så, nu är det officiellt, jag ska bli svetsare!

Blir långa dagar, ska vara på plats ombytt och färdig 07.45 och slutar sedan 16.15... vet inte hur jag ska få ihop det med bussar och dagis och sådant än, känns för mycket för Alva att vara på dagis 11 timmar om dagen. Så, vi får väl lösa det på nåt sätt...

Sjukt bra lön får jag under pluggtiden också, hela 136 kr! Om dagen, alltså... tur att man fortfarande bor hemma hos mammis!!

Kommentarer
Postat av: Elin

kör på nu snygging! Jag hejar på dig! PUSSEN

2011-02-07 @ 22:19:41
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0