mys

Imorse kom Elin till mig vid kvart i nio, så vi låg och pratade i sängen nån timme innan vi somnade och sov till tolv (eller, Elin sov till halv ett). Lagade lite mat, jag noppade hennes ögonbryn och så rensade vi bland Alvas kläder. Mysdag helt enkelt!

En annan person har också gjort mig glad idag... :)

Sen blev det kväll och då vart jag inte lika glad längre. Tänk vad snabbt den känslomässiga bergodalbanan går!

Har iaf spenderat senaste timmarna med att göra en ny spellista på spotify och sedan konverterat en himla massa youtubefiler till mp3filer och lagt in dem på telefonen. Så nu har jag lite "ny" musik (samma gamla vanliga Lasse och Melissa) på telefonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0