Liseberg

I helgen var vi i Liseberg, årets höjdpunkt för yngsta fröken i familjen (och näst yngsta med). Jag och syrran åkte Balder 3 gånger, sen åkte jag några karuseller med Alva, sen fick det räcka. Liseberg är verkligen inte min grej. När Alva åkt färdigt sina karuseller fick hon 100 kr av Stellan att spela för (jag och syrran fick 200 var), så hon gick fram till kexchokladhjulet och jag frågade vilket nummer hon ville spela på. Hon sa 8. Så vi stod där och så sa jag "du får inte bli ledsen om du inte vinner nu för det är jättesvårt att vinna". SJÄLVKLART SÅ VINNER HON, knäppisen. 5 kr, ett nummer, och hon vinner. Galet. Nöjd var hon iaf!



Jag spelade på Toblerone istället (och marabou, och kexhoklad iofs..) och vann faktiskt jag med :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Brocka

Vilken tur ni hade :)

2011-09-05 @ 23:32:38
Postat av: Sara

Vann ni inte förra året med, elleeeeer?

2011-09-10 @ 12:52:46
URL: http://baradinsara.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

LYLLOS HENNE!!!!! (din sko-skor ser jag allt! hihihih)

2011-11-30 @ 14:41:39
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0