dag 21 - ett annat ögonblick

Jag vet att det är typ ett halvår sen jag uppdaterade den här kategorin senast, men det är ju bara 10 ämnen kvar så får väl försöka göra färdigt listan iaf!

Så, ett annat ögonblick än det förra alltså... så himla svårt. Känns ju som man upplevt "ett par" ögonblick, ändå kommer jag inte direkt på nåt att skriva om... JO! Igår hade jag ett riktigt lyckligt ögonblick!

Hanna väckte mig på morgonen med ett sms om att Bon Iver spelar i Stockholm i november. Hoppade upp ur sängen av lycka och kollade upp när, var, hur... Och insåg på en gång att jag faktiskt skulle ha råd med detta. Min absoluta drömkonsert, som jag och Hanna pratat om i typ ett år. "Om Bon Iver nånsin spelar i Sverige, måste vi dit". And now our dream will come true :D Så, ögonblicket när jag insåg att jag kommer gå på min drömkonsert i min favoritstad med en av mina favorittjejer, är ett av de viktigaste ögonblicken för mig hittills i år!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0