Nikon d60


Sedan Adéle fick sin systemkamera har jag också velat ha en. Har funderat ett tag och kollat olika kameror och priser, och märkt att den jag gillar bäst är den som Adéle har. Så nu har jag beställt den :D

Den kommer i nästa vecka så nu blir det ett par veckor där jag fotar allt, hela tiden... men hur annars ska man lära sig :)

Lite bilder som Adéle tagit med sin Nikon D60 (jag lägger bara upp de svartvita nu för de är mina favoriter för tillfället):








(förutom bra fotografier så är ju skönheten på bilden något man kan välja att kika på om man är mindre intresserad av foto ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

nollningen går hur bra som helst! och jag stormtrivs, detta är en blandning av de sista veckorna i trean! Fast med mer dricka och ännu fleeer roliga människor! :)



Oj, ingen kalasrolig lärare då med andra ord :P

2009-08-27 @ 09:57:33
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0