Opererad?

Hm, när läkaren var färdig med att ta bort leverfläcken (eller vad det nu är) så började vi prata om mina huvudvärksproblem. Hon kom med lite förslag och sen sa hon att om inte det funkar så får jag komma dit igen och så får de undersöka mig, typ ta blodtryck och sånt. Men så sa hon "men det är ju ingen mening att göra just nu när jag precis opererat på dig". Hon tog bort en fläck, det blödde lite, fyra stygn och det räknas som en operation???

Konstigt tycker jag men skitsamma. Det gjorde ont när hon skulle sy för hon tog precis i utkanten av bedövningen och en gång missade hon helt så jag var inte alls bedövad när hon sydde, men det gick snabbt iaf så det var ju skönt.

Kvartssamtalet gick finfint, hon är så duktig och fin min lilla Alvis :) Sen fick jag skjuts hem och nu ska jag pluuggaa.. Gud vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0