Trist helg

Den här helgen har varit planerad i över en månad nu. Amanda fyller 19 på måndag så vi skulle ut och festa fredag lördag söndag. Lönehelg och allt så lär vara asmycket folk ute... men vänta; då blir jag megasjuk istället och har inte en chans i världen att gå ut i helgen :( Sjukt trist verkligen, taggat den här helgen i evigheter och så missar jag det!

Elin ska på IDOL ikväll så får väl sitta hemma och kolla efter henne i publiken istället.. Hon hade klädångest igår så vi webcamade och jag hjälpte henne att välja kläder, hehehe. Det var rätt kul faktiskt :) Gick bara igenom typ halva hennes garderob så, haha.

Huvudet och halsen mördar mig men vad ska man göra.. levt på nyponsoppa och piggelin i tre dagar nu, får inte ner nåt annat.

Annars mår jag väldigt bra i sinnet :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så snygg! :)

2009-11-27 @ 18:11:50
URL: http://ceremony.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0