18, 19, 20 och mittbena


(Dagens låt - Be somebody av Kings of Leon)

Allvarligt talat. Vad gör vi egentligen?

Skola 8.15-15.15, buss hem, lite Vänner, lite plugg, lite tv, lite Carolin, lite sova, lite skola, lite buss, lite Vänner, lite plugg, lite tv, lite sova, lite skola, lite jobb, lite umgås, lite sova, lite skola, lite jobb, lite Vänner, lite sova, lite praktik, mycket party, lite mindre pengar, alldeles för lite sömn.

And all over again. Tack och lov för lilla Alva, som ger mig styrka och kärlek och oändlig lycka. Anledningen till att jag numera kämpar i skolan, kämpar mot huvudvärken, kämpar för framtiden.

Humöret går upp och det går ner, flera gånger om dagen, hundra gånger i veckan, tusen gånger i månaden. Men jag kämpar på och jag älskar, jag älskar mina vänner, min vackra dotter, mina underbara föräldrar och de som älskar mig.

Dagens ord: HANG IN THERE


Kommentarer
Postat av: Fastern



And we love you right back! Keep on hanging. In.

Hugs and Kisses

2009-10-13 @ 11:39:10
URL: http://sweetspicystings.blogspot.com/
Postat av: Farsan

Sorry för skallavärken, men du kan ju ha ärvt den av mig...bara att kämpa på!

2009-10-13 @ 20:39:12
Postat av: Mallan ballan

Alla älskar vi mush'n malleray! puss stump<3

2009-10-18 @ 23:26:20
URL: http://ruuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0