Dagens (många) roliga citat av allas vår fröken Carolin Klasson!



"Min magsyra är värsta sur, den typ stöter mig"

"Min magsyra är nog inte bästa vän med mig idag"

"Den är typ som en limpa med mögligt gammalt bröd"

"Jag måste måla mina tånaglar, det är typ dagens i-landsproblem"

"jag känner mig som en påse nötter, eller kanske som en accessoar som någon bara slängt här, i min kasslerkofta från landstinget"

"Jag är så rastlös i min egen kropp. tänk om mitt liv var en film, jag skulle va som Bridget Jones fast smal. jag tror att jag umgås med för lite folk, för du är ju inte folk så när jag kommer hem till folk nästa gång så kanske jag börjar åma mig i deras soffa"

Fast bäst av alla: "Jag säger detta i förtroende och så tar du advantage av det, jag känner mig exposed!"

Efter detta ramlade hon ner från soffan i ett försök till att balansera på soffkanten på ryggen med fötterna vid öronen...

Puss mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0