Grymt bra helg :D

Helgen började med praktik på Komma Hem med systrarna Regnander, sedan hem till dem för lite mat, lite smink och ombyte, lite vin och cider, lite Idol. Taxi ner till Lagerlunden, hörde i radion att det var kaos vid Ladies Night haha!

Vidare till Grace med Amanda och Emil, dock försvann Amanda så det var mest jag och Emil. Träffade Lajn som "raggade" på några kvinnor (typ 30 år eller nåt). Så kom en av dem fram till mig;

Hon: Har du en dotter?
Jag: Ja?
Hon: Är du typ 18-19?
Jag: Ja..?
Hon: Hade du en blogg förut?
Jag: Ja men jag la ner den för ett år sedan
Hon: Jag läste den jämt, du heter Emelie väl?

och så blev hon skitglad. Här är alltså en kvinna som jag aldrig träffat förut som vet precis vem jag är. Det var helt sjukt! (:

Hade iaf jätteroligt på Grace och sen sov jag hos Amanda (: Lördag åkte vi till stan och gjorde lite ärenden, sen åkte jag hem, var hemma i 40 minuter, sen åkte jag och syrran in till stan igen och jag bjöd henne på bio (Upp). Den var riktigt bra faktiskt, sjukt rolig :D Ja jag vet att vi är 17 och 19 och går på en barnfilm, men den var.. skitbra.

Efter filmen gick jag till Emelie och förfestade med systrarna Regnander för andra kvällen, sen gick vi till Lagerlunden för andra kvällen och drack massa vodkalime för andra kvällen. Hade jättemysigt! :)


Fredag


Lördag





Kommentarer
Postat av: P O P P Y ♥

Åh, du måste uppdatera lite oftare, sis :(

2009-10-19 @ 11:19:19
URL: http://poppysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0