Ny header och massa krabb

Idag har jag jobbat mitt allra sista pass! Känns ganska konstigt att jag inte ska gå dit mer.. Lite tråkigt för det finns en fin kille där (: Eller det finns flera men jag har en av dem i huvudet. Carolin knows who I'm talking about (:

Efter jobbet blev jag upphämtad av Juane så åkte vi hem till Alvesta och hyrde film. Blev Cadillac Records, riktigt bra film faktiskt!



Innan jobbet åt jag lunch på Palladium med Carolin och Amanda, mycket trevligt. Drack ekologisk cola och åt pizza med färska champinjoner och rödlök, riktigt gott (:




Nu har jag suttit med bloggen en stund, skulle byta stilmall och sen blev det bara fult och sen bytte jag tillbaka och sen gick allt åt helvete, men nu ser den väl ganska okej ut hoppas jag?

Puss mums

Kommentarer
Postat av: Lil' sis

Kommer du hem ikväll? Ska vi gå på bio?

2009-10-17 @ 11:32:29
URL: http://poppysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0