sneaky

Ja, pågrund av Emelies kassa update här så får jag väl slänga in ett inlägg!

I och för sig så har hon väl lite anledningar för att vara så dålig på att uppdatera här, först och främst så har hon ju vårt lilla underbarn denna vecka (som för övrigt är världens sötaste när hon sover, och annars också såklart) samt att det verkar vara glapp i hennes dator, där man sätter i laddaren om jag förstod rätt?

Idag lyser solen galet mycket & det är världsfint ute, och jag... ja jag ligger inne i förkyldning, som vanligt.

Nästa vecka ska jag & Emeliten börja träna ihop, yeupp bitches! You heard us! Beach 2010 börjar närma sig och jag är mer oförberedd än vanligt.. Tur att jag har Emelie som kommer (bokstavligt talat) tvinga, slita & dra mig till gymmet så fort mitt träningskort anländer.



Peace!
/Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0