Studentstudentstudent

Ser att Carolin vart här inne och öppet klagat på min dåliga uppdatering.. skönt att någon tar saken i egna händer hehe.

Studenten närmar sig med stormsteg, 9 veckor kvar nu. En stor sorg i studenten är att jag och Carolin tar på samma dag, och kommer därför inte kunna fira varandra eftersom det är olika skolor och vi har våra mottagningar på olika ställen. Tur är att vi ska dansa och sjunga hela natten lång på Grace sen på kvällen iaf :)

Idag fick jag mina studentkläder (student 2010 och mitt namn på), studentklänningen anländer i slutet av månaden, skor är eventuellt på G, har hittat ett par jag gillar och tror kan va sköna att ha hela dagen, kvällen och natten :)


Min utväxt ser enorm ut men jag är hyffsat nyfärgad, det är bara någon konstig skugga som kom när jag tog med självutlösaren :/


Studentskor? Sjukt snygga är de iaf och passar nog fint till klänningen.. får se om det blir en beställning, de ligger på ungefär 400 så det är inte värsta rånet iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anne

Nja, jag tycker nog att du måste ha klackar till den klänningen... Såg den på vårt hm och den är ganska vid, då blir det fint med lite höjd nertill (helst mycket höjd egentligen :)

2010-04-08 @ 08:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0