Back in buisness bitches.

Och så är jag här igen, Emelie har skrivit alldeles för tråkiga saker på senaste. Sååå, jag styr upp det hela tänkte jag. Sen om detta blir jättetrist & fantasilöst skyller vi på Emelie.

Idag är det fredag och vi sitter hemma. På varsin sida av Alvesta dessutom. Tråkig info, faktiskt. Men true story. Idag var jag på systemet (för att jag får) och då kom jag och tänka på min kära Emeliten (som inte får), tyckte hon behövde piggas upp lite så jag köpte en flaska rosé till fröken. Den var uppskattade när jag svängde förbi med den, fast jag tror hon uppskattade mig mer, även där; true story.

Emelie har sitt lilla troll denna veckan, med betoning på troll, faktiskt. Idag när jag kom så låg hon och "vilade" (läs; sov som en sten) i soffan & det såg ut som ett litet trollhuvud som stack fram bakom mamma Emelie, hennes egna arm, hand osv.. Men, världens sötaste troll, helt klart. Love.

Förövrigt så kan jag ju delge er något annat lite småkomiskt (inte för jag skrivit något komiskt här än, men ändå), jo det är som så att min mamma är på semester i Turkiet. Med sig packade hon, förutom kläder och sånt, en väckarklocka och en disktrasa. Jag tror inte hon är riktigt frisk. Semester var det ju liksom? Well well..

Nästa vecka har jag & Emeliten datenight, på riktigt faktiskt. Det blir middag & bio som min kära står för, fick det nämligen i tjugoårs present :) Emelie får återkomma med hur maten och filmen var när detta ägt rum.
I helgen åker häxan till Liseberg & sånt mysigt. Hoppas hon vinner chips till mig, det vore guld. Jag ska ju till Grekland om 1,5 vecka så jag behöver ju äta upp mig lite. Smal på stranden är såååå last year.




Yours Truly
Carolin Cattis Fyffi Karlsson Klasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0