Dags att fota

Har duschat, plattat håret, sminkat mig, klätt på mig vettiga kläder... det känns konstigt. Ovant. Hela veckan har jag bott i mina XL-mjukisbrallor och ett gammal gulnat linne. Nu ser jag nästan... normal ut. Ovant.

Anledningen är att Adéle kommer hit efter jobbet, vi ska hem till Alvas andra familj och fota ungarna (min kamera är ju sönder och Adéle är en mycket bättre fotograf). Solen strålar så vi ska ta ut dem någonstans, blir lite mysigare bilder utomhus i solen :)


Ser iaf inte sjuk ut längre :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack snälla Emelie för dina fina kommentarer du sänder mig. Blir lika glad varje gång jag läser dom. <3

2010-08-20 @ 21:14:32
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0