Dag 15 - mina drömmar

Oj oj oj, nu börjar det bli svårt här. Alla kommande ämnen är riktiga tankeställare, flera med risk för långa inlägg.

Mina drömmar... Jag har faktiskt inte så många drömmar. Jag har inget drömyrke, ingenting jag drömmer om att bli. Jag drömmer om ett jobb, vilket som helst i princip, helst inom försäljningsbranschen. Jag drömmer om att flytta hemifrån, en egen lägenhet eller dela lägenhet med en vän, och Alvis såklart. Växjö passar mig bra, men helst av allt vill jag bo i Stockholm. Now, that wont work eftersom Alvens pappa inte vill det, så jag blir kvar här i minst 12 år till. Har jag tur så väljer Alva att gå i gymnasium i Stockholm och då kan jag flytta dit år 2022... om jag har tur, alltså. Annars blir det väl efter Alva flyttat hemifrån, typ -25/-26 nånting... länge tills dess!

Jag vill träffa en stilig karl som vill älska mig för alltid, jag vill inte vara "ensam". Men jag vet att allt kommer i sinom tid, so I try not to rush anything. Det vore bara trevligt med lite kärlek..

Jag drömmer om att resa! Med och/eller utan Alva, till Thailand, till London, till New York... det är mina absoluta drömresemål. Och jag s k a besöka dem, någon gång!



That's about it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0