Dag 17 - mitt favoritminne

Favoritminne finns det många, men för att inte vara för uppenbar och skriva om när Alva föddes så väljer jag ett minne från i somras.

Det var juli, det var Öland, det var Strand och Lars Winnerbäck. Min första Winnerbäckkonsert och självklart var det med Carolin, enda personen i min umgängeskrets som förstår min kärlek till Lasse och som känner likadant.

Konserten var helt fantastisk, så fantastisk att vi faktiskt bokade biljetter till en ny konsert bara dryga veckan senare! Vi hade helt fantastiska platser, vi lyckades smuggla in alkohol trots kroppsvisitering, vi lyckades smuggla ut öl från öldrickarstället, allt var bara bra helt enkelt.

Musiken var... kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0