Dag 19 - det här ångrar jag

Det finns få saker jag verkligen ångrar, den enda som comes to mind är att jag inte gjorde bättre ifrån mig i gymnasiet. Samtidigt ångrar jag mig inte, jag mådde väldigt väldigt dåligt, särskilt under sista året, och jag kämpade faktiskt så mycket jag bara orkade. Mina betyg var nog sämst av alla som tog studenten från JB 2010, ingen har ens fått se dem. Well jo, Oscar, men ingen annan. Men jag ångrar att jag tillät mig själv må så dåligt, att jag inte gjorde något åt det tidigare.

Samtidigt är jag stolt över mig själv att jag tog studenten, med slutbetyg, bara ett år efter mina högstadiekompisar. Och det var knappast bara jag som gick om ett år, det var många som gjorde det.

Tyvärr lär jag väl få lida pga min betyg nu när jag söker jobb, men hittills har ingen bett att få se dem och förhoppningsvis söker arbetsgivare mer efter personlighet än mina dåliga år i gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0