Dag 20 - den här månaden

Den här månaden är det december. En av de mest händelsefulla dagarna på året faktiskt.
Pappa fyllde 50 år den 4 december, vilket firades med en vecka i Egypten.
Min kära lilla unge fyller 4 år den 20 december, känns helt ofattbart att det redan gått 4 år...
Min fina tjej Josephine/Loppan fyller 20 år 24 december, detta ska firas stort och hennes presenter berättar jag om senare (sjukt stolt över vad jag åstakommit! Hennes ledtråd hittills: Bingo Rimér)
Den 24 december är det också julafton, så morgon och förmiddag spenderas med familjen innan Alva åker till sin pappa, mamma åker till Ronneby till Stellan och pappa och syrran åker hem till sig.
Den 25 är det party, kanske också den 26. Sedan är det mellandagsrea...
31a är det nyår och förmodligen kommer den spenderas med min älskade Loppan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0