Djungelprrrty

Den här veckan har jag som sagt blivit totaaalt beroende av One Tree Hill. Har precis kollat färdigt säsong 3, som var den bästa hittills! Så, med en massa OTH-musik i spotifylistan har jag haft lite hemmaspa med ansiktsmask, hårinpackning, varmt bad och tända ljus. Myspys i en timme, och nu taggar jag inför kvällens studentfest!

Djungeltema är det som gäller, och eftersom jag inte vill köpa massa nya kläder till en studentfest som ändå bara kostar 80 kr i inträde, bestämde jag mig för att ta vad jag har hemma. Så en grå leopard får det bli, har tunika och strumpbyxor så det blir billigt och bra (;



Nästa studentfest är om 1½ vecka, måndag efter lovet, 1 mars. Då är det tema Hollywood som gäller, typ röda mattan, så då slänger vi på lyxigaste klänningen vi äger och slår klackarna i taket!

Kommentarer
Postat av: Sis

Dina egna klackar på hollywoodtemat, I hope.. De svarta märkena på mitt golv (som fortfarande sitter kvar?) avslöjar att du gillar mina skor oroväckande mycket..

2010-02-18 @ 21:42:27
Postat av: Fastern

Jag blir inte klok på de nya studenttraditionerna. Tema på studentfest? Trodde att student var ett tema i sig. Det var bättre förr. Ju förr dess bättre.

2010-02-19 @ 08:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0