Nervös för vad, egentligen?

Blev inga hörhängen till Alva, hon tyckte det var för läskigt när hon väl satt där och Sebbe tog fram sakerna.. Så vi får vänta tills hon säger till nästa gång att hon vill ha (:



Jag blev lite nervös när jag skulle sätta mig, men Sebbe sa att jag kommer skratta när det är färdigt för det gör verkligen inte ont. Han hade såå rätt, det kändes knappt över huvud taget! Något värre är det idag, staven är så lång så jag kan liksom inte använda tungan ordentligt, låter lite lätt handikappad när jag pratar! Inhandlat yoggi och piggelin, hehe.



Staven är verkligen jättelång, men ska byta den så fort det är läkt. Blir väl i samma veva som min nästa tatuering, som Sandra (nedan) ska göra på mig (:


Kommentarer
Postat av: Sis

Jag vill gärna ha alla bilder från det besöket :)

2010-02-07 @ 19:15:18
URL: http://poppysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0