Nya hörhängen

Alva tog ju hål i öronen i december -08, och hon älskade sina "hörhängen". Men de var tagna med pistol och läkte aldrig... så vi tog ut dem för många månader sedan. Nu har hon fått två par nya hörhängen i present som hon så gärna vill ha, så jag bokade tid med min vän Sebbe på Old Sailor Tattoo (hon äälskar Sebbe), så han får pierca öronen på henne istället, tror att det läker bra mycket bättre och dessutom gör det mindre ont. Så på onsdag ska vi dit, och då ska jag pierca tungan också som jag tjatat om i ett år nu (till mina föräldrars och släktens stora fasa). Cant wait! :D


Kommentarer
Postat av: j

Ska också pierca mig i tungan hade jag tänkt mig. .

2010-02-01 @ 16:46:25
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

AMAGAD jag vill också pierca tungan nuuu :(

2010-02-01 @ 23:14:08
URL: http://poppysworld.blogg.se/
Postat av: Anne

Nä, det där med att pierca tungan förstår jag inte. Verkar världens mest meningslösa ställe att ha en piercing på. Jag handlade på 7-11 av en tjej med tungpiercing. Hon kunde inte prata ordenligt - lät jättefånigt.

2010-02-02 @ 09:47:28
Postat av: Anonym

Snygg design och header du har nu! Men, 1, man ser inte vad det står i headern, den gråa texten, 2, det är inte världens snyggaste bild på dig faktiskt.. :p



/Sis

2010-02-02 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0