Ommöblering!

Idag har jag storstädat mitt rum och möblerat om (vilket jag inte ens trodde var möjligt). Jag har slängt ut Alvas säng eftersom den aldrig används till annat än förvaring av mina kläder, hon sover ändå alltid bredvid mig (även om någon sover över). Flyttat min stora säng och nu fick jag helt plötsligt en himla massa golvyta över som jag absolut inte trodde existerade. Dessutom hittade jag en 500-lapp när jag städade, samt ett biopresentkort och 250 kr på H&M som jag trodde att jag hade spenderat men allt fanns kvar, humörhöjare :D

Till helgen ska vi förmodligen till IKEA och investera i förvaring eftersom jag äger ca 100% för mycket saker jämfört med vad som egentligen får plats. Tanken är en ny byrå till Alva så får hon fler lådor och därmed får jag fler lådor i min byrå.. sedan har jag tänkt mig en ny större bokhylla också, fast det vet mamma inte om än! ;)


För övrigt är Alva sjuk, eller.. hon hostar väldigt högljutt och det låter förjävligt rent ut sagt. Det låter som om det gör ont. Dessutom har hon hunnit blöda näsblod två gånger sedan hon kom hit vid halv sex.. Så det blir inget dagis imorgon och förmodligen inte på tisdag heller. Mer tid hemma till One Tree Hill (jag är på säsong 5), fast Alva vill nog hellre se Musse Pigg räddar jultomten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0