Remake part 2

Såå nu funkar det att ladda upp bilderna! Bildexplosion på G :) Galet nöjd med rummet, passar mig päääfa!



Före (eller ja.. precis slängt ut Alvas säng som stod till vänster i bild.)


Sängen stod utmed väggen


Alldeles för mycket saker..



Så jag slängde ut det mesta


Och det mesta hamnade på matbordet


Sedan efter flera timmars skruvande och byggande blev det såhär! Bild taget från dörren


Taget från sängen


Taget från fönstret. Kommer upp en 50x70-talva med en bild på mig och Alva sedan.


Annan vinkel från fönstret


Ny lampa som står i bokhyllan :)


Mina silvervasar


Rosa muggar med Alvas tuschpennor och mina sminkborstar


Vattenpipan


Mina fina vodkaflaskor


Hela bokhyllan med Alva leksakslådor längst ner :)


Kommentarer
Postat av: Farsan

Vilket lyft! Bra jobbat gumman!

2010-03-01 @ 17:48:08
Postat av: Faster

Vad fint det blev! Och bra grundgrejer för egna hemmet - Expediten är så bra för den kan man ha som rumsavdelare med ett tyg bakom också. Jättekul att se. Så mysigt!

Kramar!



Ps. Jag fnissar glatt åt att du har vodkaflaskor som prydnad. Påminner mig om brorsans ölburksvägg när vi var unga... :D

2010-03-02 @ 08:07:44
Postat av: Adéle

Gud va fint det blev gumman(:

2010-03-03 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0