Remake

Håller (som sagt?) på att göra om i mitt rum. Jag har slängt ut lillans säng, flyttat min säng, stääädat, rensat igenom ALLA kläder (både mina och Alvas vilket blir en del). Börjar ladda upp för IKEA, räknar och räknar och mäter och mäter.. Så, har kommit fram till vad jag behöver (och vad jag vill ha men det är en annan sak..) och har därför tagit 2500 kr från mina sparpengar eftersom detta är saker jag kommer ta med mig när jag flyttar sen (= investering för framtiden) :D


Expedit bokhylla 185x185 cm, 1195:-. Enda problemet med den här är att paketet är så jääkla stort så får se om det ens får plats i bilen, annars kostar det mig 500:- att få den levererad hem.. Stor fördel är att Alvas leksakslådor passar perfekt i hyllplanen :)


Expedit hylla 249:-


Malm byrå 4 lådor (till Alva) 899:-. Har en likadan fast med 6 lådor, tror inte Alva kommer behöva en lika stor, varken nu eller när vi flyttar till en egen lägenhet.


Kolja spegel 75 cm, 249:- (okej, den här är inte så mycket behöver utan jag vill ha den för jag tror det blir jävligt snyggt i mitt rum..)

Sammanlagt blir detta 2592:- vilket känns vettigt ändå! Det vill säga om jag slipper betala 500:- för att få bokhyllan hemfraktad :/

Kommentarer
Postat av: Lillkussan

Tips: Skaffa några personer som hjälper till att bygga expediten. Vi har ju en och mamma byggde ensam. Det var svårt och hon fick en massa blåmärken. Det kommer säkert bli jättebra.

2010-02-26 @ 20:26:46
URL: http://notwithoutmyshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0