Fredag lördag söndag

Fredag kväll och jag sitter hemma och skriver ett tal till min fina fru som fyller 20 den 12 augusti och har lite födelsedagsfest den 13e. Talet är dessutom på rim eftersom det är lite vår grej.. Och ja, jag har börjat redan nu, 3 veckor innan. Hittills har det gått väldigt bra, det låter färdigt när man läser det högt men jag vill nog lägga till mer ändå, vi har ju så himla mycket roliga minnenn ihop sedan 2002.

Imorgon är det lördag och då ska jag till Osby för att fira min fina Elin som fyllde 20 den 19e juli.
Söndag åker jag till Öland för att gå på Lars Winnerbäck-konsert (detta bjuder Carolin med mig på!) så biljett och hotell är redan betalt! Sedan får jag själv betala inträde på Strand och mina drinkar (som det för övrigt är halva priset på). Och bensin.

Kommer bli en kanonhelg känner jag!


Och såhär sliten är jag för tillfället..

Kommentarer
Postat av: L

sv: eller så kanske man kan kolla sin fakta innan? jag har gjort detta i 1½ månad.

2010-07-24 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0