Galet

Igår var det onsdag = Terrassen club semester.

Det var jag, Mia, Filip (chef), Dhrupad (ännu mer chef) och några till från jobbet (plus min fru såklart)  som satt ute hos Dhrupad och förfestade med rosé och Baileys-shots.

Sedan drog vi neråt Terrassen och hade galet kul, rosét flödade och musiken var.. nog bra?

Trevliga personer ute och jag var väldigt glad hela kvällen. Gick sedan hem till Mia (tog 1½ timme som annars brukar ta max 15 minuter..) och i morse vaknade vi av att Filip ringde tio minuter efter att vi egentligen skulle börjat jobba. Kom en timme försent till jobbet men han bara skrattade och sa "igår kväll slog jag vad med mig själv om att ni skulle försova er idag, galet vad rätt jag hade". Bästa cheferna på mitt jobb alltså, love them!!

Tyvärr togs inga bilder på hela kvällen (vad jag minns) men det är okej för jag var inte särskilt snygg ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0