Underbara semester

Okej. Jag har jobbat i.. en månad. Som i jobbat på riktigt, som i jobbat i vuxenlivet. En månad. Och jag ÄLSKAR semester!! Det finns inget bättre än semester och strålande väder!

Hittills har vi hunnit med grillning i kvällssolen hos Alvas kusin, vara i Svanebro och bada (plus överleva åskvädret som drog förbi), idag har vi varit i Haverdal (Halmstad) och solat och badat (och bränt oss) hela dagen.

Jag är rödbrun (förutom ansiktet som är RÖTT), syster är rosa, mamma ser ut att ha ett par vita trosor på sig, och Alva är.. brun. Inte det minsta bränd, bara brun och fin och perfekt :D

Imorgon är väl planen att cykla/gå till Alvas kusin igen och sola och bada :)

Fredag är inte planerad än förutom kvällen då Alva ska va hemma med momo och jag ska till en kompis på "sexparty". En annan kompis är homepartyförsäljare av erotiska produkter så ja, sexparty för att sätta att lättare namn på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0