YES! Boots!

I augusti/september förra året köpte jag ett par boots på Monki som jag sedan bodde i fram tills gummisulan trillade av och de verkligen verkligen inte gick att använda längre.. sedan dess har jag kikat efter nya men inte hittat några bra, tills nu när H&Ms höstkatalog anlände!

Hittade de perfekta bootsen så det blev ett snabbt köp innan de tar slut, anländer i slutet av augusti så det blir perfekt till hösten :D Cant wait, de är snyggaaa! Har strl 37-38 så tog 38 så jag kan ha tjocka sockor i ifall det skulle behövas :)


Kommentarer
Postat av: Elin

äsch, så brun är jag faktiskt inte i verkligheten.. :P

2010-07-23 @ 02:36:41
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0