Bra dag

Trots att jag missade min buss i morse så har dagen ändå varit bra. Det gick helt okej på jobbet, fick flyt efter tolv och sånt gör att humöret hoppar upp ett par nivåer. Efter jobbet åkte jag inom stan och skulle byta en tunika på Gina Tricot (för den jag köpte är ful, fattar inte varför jag köpte den?) men hittade inget så får kika senare i veckan eller nästa vecka. När jag var färdig där tänkte jag iaf gå inom Carolin som har ansvaret för frisörsalongen ett par veckor då ägarna är iväg. Hon hade precis gått ut för att röka så vi satt och njöt i solen medan hon väntade på sin sista kund. Jag sprang iväg till Bikbok och köpte världens skönaste mjukisbrallor (att ha när jag tränar.. och är hemma.. helst vill jag bo i dem alltid, förutom på jobbet..). Gick tillbaka till Carolin som snabbt klippte färdigt sin kund, sen åkte vi efter lite ärenden, hem.

Åt en halv shake och skulle ta cykeln till gymmet. För att inse att jag tog cykeln till stationen i morse när jag skulle ta den andra bussen.. Så det var bara att traska iväg till station och hämta cykeln och sedan cykla iväg mot gymmet :) Blev ett lugnt skönt pass med crosstrainer, cykel (haha, en sån som finns på gymmet alltså) och löpbandet (som jag går på för att varva ner i slutet av passet). Sedan cykla hem och nu ska jag slänga i mig en halv shake till :)

Långt tråkigt inlägg insåg jag nu.. men men, sånt som händer. Ingen som tvingar er att läsa ;)

GODNATT mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0