En vecka senare..

.. har kommit igång på jobbet nu och det går inte lika bra som förra året, men än så överlever jag.

Dieten går bara bra, bättre än jag trodde faktiskt, har inte tröttnat på pulvret än iaf :) Har gått ned 2.2 kg (väger nu 72.8 = bmi 29.2), satsar på 2.5 den här veckan! Ska även försöka hinna med att träna 4 gånger, blev tyvärr bara en gång den här veckan då jag har haft Alva och det har varit mycket annat omkring. Både jag och Alva har klippt oss för övrigt :)

Hade mys-och-skratt-kväll med Hanna i fredags, som stannade natten och sedan gick upp tidigt för att åka till Hässleholm och jobba :P Oscar var också här på fredagkvällen och ja, det var en mycket trevlig kväll!

Satsar stenhårt den här veckan nu, blir mycket omkring, övernattning hos Elin osv, men jag satsar som sagt på 2.5 kg!!


Kommentarer
Postat av: baby H

fredags var bäst :D hälsa alva att jag tar med cola nästa gång också :D

2010-06-20 @ 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0