Midsommarhelg and so on

Midsommarhelgen var t.o.m bättre än förväntat! Den innehöll klarblå himmel, strålande sol, Karön, midsommarbuffé (ja jag åt), middag hos Stellans föräldrar med hela Stellans familj, grillning och midsommarmiddag ute i solen. Lovely!

Ronneby Brunn med spa och massage + lunch.

Inte gått ner nåt i vikt, men har som sagt ätit tre gånger i helgen (lyxhelg på alla sätt och vis!).

Idag har jag jobbat till två, sen hämtade Elin mig, åkte hem till Alvesta, hämtade Liten på dagis, åkte ut till Svanebro i ett par timmar och solade och badade! Årets första dopp för min del :) Alva var i vattnet i två timmar och blev såå ledsen när vi skulle åka hem att hon skrek tills hon somnade...

Kommentarer
Postat av: Louisette

Tack! Jag kände för nåt nytt :) Fast jag gillar din med, jättefina bilder!

2010-06-30 @ 20:23:28
URL: http://louisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0