Söndagssömnproblemet

Åh jag blir galen. Att man aldrig kan somna i tid på söndagar?! Om jag ska vara pigg på jobbet måste jag somna senast 21 (ja det låter knäppt men det är sant). Nu är klockan snart ett och jag kan inte somna :( Och det är ju såhär varje söndag!!

Imorgon går bussen från Alvesta 08.17, börjar jobba 10.00, slutar jobba 16.30, är hemma omkring 17.45, äta en shake, träna, eventuellt möta upp Anna för en prommis, tur är väl i alla fall att jag imorgon kommer däcka så fort jag lägger huvudet på kudden. Jag siktar på 20.00..

(Behöver jag förresten nämna hur vansinnig man blir på sommarbusstiderna??! Herregud med bil tar det 20 minuter till jobbet, men bussarna går så uselt att jag måste gå hemifrån senast tio över åtta på morgonen och är inte hemma förrän kvart i sex på kvällen, fastän jag jobbar tio till halv fem!! GALEN ÄR ORDET!!)

Kommentarer
Postat av: Anne

Kanske det finns någon som åker bil i rätt tid som du kan samåka med mot ringa kostnad? Lägg ut krokar i alla bekantsskapskretsar.



Stackare med dina insomningsproblem - säkert kan du få hjälp med dem. Hör med din vårdcentral.

Följer ditt dietande med glatt intresse. Du är superduktigt - keep going!! Puss.

2010-06-21 @ 08:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0