En dagens

Dagens vill ha: de där 215 miljoner kronorna som ingen hämtat ut än
Dagens klädsel: träningslinne jag fick i present av mamma i morse, samt träningsbralls
Dagens smink: ögonbryn och vattenfast maskara
Dagens frisyr: utbakad luggfläta och toffs
Dagens händelse: riktigt skön träning :)
Dagens låt: Du får mig - Lars Winnerbäck
Dagens planer: Äta en våffla
Dagens saknad: Stockholm
Dagens dummaste: Colan tog slut
Dagens sjuka: inte jag i alla fall
Dagens drog: samma som alla dagar - cocacola
Dagens roligaste: presenten jag fick av mamma, ett nytt träningslinne jag haft craving på!
Dagens favorit: Vampire Diaries
Dagens köp: inget, duktigt :D
Dagens godis: inget, slutat helt med godis fr.o.m idag, har en deal med Annsing som pågår till.. maj tror jag?
Dagens humör: kanon!
Dagens ord: Positiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0