Jag...

Jag är beroende av Alva, musik, vänner, pengar och kärlek
Jag gillar Carolin

Jag äter lite för mycket
Jag säger ja till en Thailandsresa. Kan nöja mig med Stockholm och släkten :D
Jag ger mig sällan in i
förhållanden
Jag duktig på att lyssna, gosa och smsa (inte samtidigt)
Jag stör mig på H&M's långa leveranser
Jag läser alldeles för många bloggar 
Jag är vackrast när jag är ensam
Jag skrattar åt vissa personer som tror att de är så mycket bättre och snyggare än de är
Jag är en typisk
blondin?
Jag har aldrig
rökt
Jag är lycklig
när det finns gott om pengar på kontot och mycket snygga kläder i affärerna
Jag trivs inte på scen
Jag är dålig på
att plugga
Jag är rädd att jag ska förlora någon nära
Jag älskar att mysa med min fina dotter
Jag uppskattar när folk håller vad de lovar
Jag tror på
kärlek

Kommentarer
Postat av: Anne

Thailand är överskattat (tror jag). Kom du hit istället. :)

2010-03-27 @ 08:52:41
URL: http://sweetspicystings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0