Tack min äldstanärmsta vän!

När mamma kom hem vid åttatiden sprang jag ner till gymmet.. blev ett snabbt pass men fixade iaf 11 minuter utan vila på löpbandet, förra passet vart det 9, innan dess 5 så jag ökar hela tiden vilket känns sjukt bra. Målet är 30 minuter i slutet av april, tror jag fixar det :D blev lite ben, -mag, -axel och bicepövningar också innan det blev dags att springa hem till min bebis (ja jag vet att hon är 3 år).

Gick in en snabbis på facebook och ett stort leende spred sig på läpparna när jag såg min profilsida



Jag har världens finaste vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin

mycket kärlek!

2010-03-12 @ 15:49:18
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0