1:a på 1

Idag gick jag till gymmet för första gången på typ en månad. Har varit så himla mycket i skolan, har varit sjuk och saknat motivation. Men så, tänkte jag att jag tar en halvtimme på gymmet. Det gick jättebra och jag vart peppad, så det blev en och en halv timme istället. Körde bara kondition och efter passet så plockade jag fram telefonen. Carolin hade smsat.. "Jag har fått mitt träningskort nu! :)" . Så jag ringde upp och berättade att jag redan var där.. så hon kom ner och så körde vi en timme till. Jag har alltså vart på gymmet i 2½ timmar idag. JAG, EMELIE!!!???!!!

Sjukt peppad nu, motivationen är på topp! Nästa gång blir på onsdag :)

Imorgon är det pubrunda 16.30 - 01.00 så det blir många timmars alkoholintagande, det blir nog jobbigt på gymmet på onsdag men det gör inget. Längtar både till imorgon och onsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Sträng faster

Man ska inte träna bakis!

2010-05-25 @ 06:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0