En sann småbarnsförälder?

Fredag igår. Jag och Alva gick och la oss 19.00 och somnade innan vi hunnit lägga huvudet på kudden. KLOCKAN SJU EN FREDAGKVÄLL!

Sen ringde Carolin och kompanjonerna vid halv tolv (första gången) och pladdrade på i fyllans kreativitet, sen kunde jag inte somna om och när de ringde tio i tre (andra gången) hade jag fortfarande inte somnat..

Alva sov i alla fall 12 timmar och vaknade klockan sju (jippie, klockan sju en lördagmorgon!) så hon har fått ägg till frukost och kikar nu på Teletubbies (they're ba-ack..) och upprepar allt som händer. Mycket spännande!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hahaha, skönt att jag inte kommer ihåg första gången vi ringde? Stabilt och sådär! Du skulle vart med älskling! <3

2010-05-22 @ 17:43:08
URL: http://caarolinklaasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0