Sista studentfesten!

Hade projektredovisning i matsalen idag. Man fick en liten del av ett bord att visa upp sin produkt och projektrapport, det var alla treor på JB. Trångt och jäkligt men det var ganska kul och jag fick löjligt mycket komplimanger för mitt album!



Ikväll är det allra sista studentfesten. Den är på Grace men vi ska förfesta här hos mig, blir 15-17 tjejer... funderar på om man ska plinga på hos grannarna och förvarna? Så vi inte får massa klagomål menar jag.. hm. haha.

GALET TAGGAD IAF vi kommer få skitkul tror jag minsann!! När den är slut vid två (studentfesten alltså, förfesten slutar runt 22..) så kommer mamma och hämtar mig, Anna, Madde, Nilla och Loan. Loan och Nilla ska sova hos mig och de andra bor i Alvesta så vi tar alla i en smäll.

Imorgon blir det städa och diska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0