Dag 6 - min dag

Dagen började vid tolvtiden då jag vaknade av ett oväntat besök som plingade på dörren. Iklädd endast trosor flög jag upp och öppnade dörren för Carolin som slängde av sig jackan och hoppade ner i sängen och började berätta om kvällen/natten, precis "som förr" (innan hon flyttade till Stockholm... hon med). Lite updated på varandras liv var hon tvungen att köra hem igen, mamma Nina skulle ha bilen.

Dagen rullade på sakta, jag lagade lite mat, sen hoppade jag in i duschen för att sedan sminka mig... några telefonsamtal med lite härliga personer senare hoppade jag i partykläderna och tog bussen in till stan med min systemetpåse i handen. Hemma hos Mia och Angelica spelade vi Förfestspelet (2 gånger), den andra gången vann jag minsann, sjukt nöjd :D supertrevlig förfest med gamla skolkamrater som är Mias jobbarkompisar nu :)

Efter förfesten åkte jag in till stan för att gå på Lagerlunden med Carolin och Jens, och sedan gick jag och Carolin till Grace 25.

Väldigt bra dag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0