Dag 7 - Min bästa vän

Det här är nog den svåraste hittills. Jag har ett flertal "bästa vänner". Jag tror att man har vänner som stimulerar olika behov, och flera av dem kan vara lika nära.

Jag har min Hanna, som jag pratar med om killar, hon är min ventilationslucka så fort jag behöver någon som kan sträta ut mitt sinne. Hon är också en i trion - Hanna, Oscar, jag.



Jag har min partyMia och partyAngelica.


Jag har min Sara som jag inte ens kan förklara, hon är liksom SARA.



Jag har Carolin (Cattis/Fyffi etc.) som varit min bästis och fru i flera flera år, men vi har glidit ifrån varandra under hösten. Jag vet att hon fortfarande finns där when I need her, och hon vet att jag finns här whenever she needs me. Vi behöver inte prata varje dag för att alltid kunna komma tillbaka till varandra, vår relation har alltid varit sådan att vi umgås väldigt intensivt under några/många månader, sedan gör vi inte det ett par månader, sedan gör vi det igen. Damen bor för tillfället i Sthlm men återvänder hem i januari. Vi har varit med om mycket ihop, många minnen, både bra och dåliga. Oavsett vad som händer så har vi varandra, och har vi inte det så hittar vi alltid tillbaka.



Och tjejen som jag (just nu) ser som min allra bästaste vän, Josephine. Min flickvän, min kära. Vi har en speciell relation, en relation jag aldrig haft med en tjej förut. Vi har bara känt varandra sedan den 17e september i år, men vi klickade och nu går det inte många timmar mellan våra samtal/sms/chatt. Det är många som tror att vi är tillsammans, men vi väljer att säga att vi har en öppen relation, heheh... Varsågod att göra din egen tolkning :) Min vackra tjej som jag älskar så vansinnigt mycket, vi är soulmates, vi tänker likadant alltid, vi gillar samma musik, filmer, böcker, serier, mat, allt. Vi är samma person i två kroppar.


Och resten av mina onämnda vänner - you know I love you!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh åh ååh!! Hur kändes inte det att få vara med här då?! Du vet att jag känner densamma för dig. Love!

2010-11-28 @ 17:03:33
URL: http://baradinsara.blogg.se/
Postat av: din hanna! :D

håller verkligen med saraaaa, hur bra känns inte detta då? :D du är B Ä S T på att göra allt rätt, när allt känns fel, och att se allt ur ett annat (bättre) perspektiv än hur jag ser det. du är guld helt enkelt

2010-11-28 @ 20:03:36
Postat av: elin

amen jag då!

2010-11-29 @ 20:51:26
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: sophia

tack söta du ! :)

2010-11-29 @ 21:14:31
URL: http://hejsophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0