Typiskt :(

Idag fyller min fina vän Angelica 25 år. Det betyder alltså partyparty. Fixade barnvakt redan i måndags... och vad händer? Jo jag går och blir magsjuk, alltså megamagsjuk och kan knappt resa mig ur sängen, mer än det jag måste (när jag måste springa och spy). Blir så less, det är så typiskt mig att råka ut för det här. Just idag.

När jag åkte till Åre första gången för att spendera nyår med min Malin, då var jag magsjuk i tre dagar och smittade typ 8 pers. Började spy en timme efter att första gästerna hade kommit, och spydde i två dagar, och åkte hem dagen efter att jag blivit frisk. TYPISKT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh vad sånt är irriterande! usch stackars er!

2010-11-21 @ 01:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0