Here we go again.

Cattis här, detta blir inte ett inlägg som dom andra jag brukar skriva. För idag är jag ledsen.

Emelies underbara & fina dotter döps idag. Och jag är inte där. Jag är fastkedjad på ett jobb jag inte får ta ledigt ifrån. Jävla meck. Körde förbi kyrkan på väg mot jobbet & fick tårar i  hela ögonen. Det är ju min älskade Alva som blir döpt liksom. Hon är ju lite av min unge också. Så, där har ni det, Cattis är ledsen & upprörd.

Alva älskling, jag skulle göra vad som helst för att vara där & det tror jag mamma förklarar.
I love you.

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2010-09-04 @ 22:09:37
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilder från dopet tack! :)

2010-09-05 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0