fångad av en stormvind

ringde dagis igår och pratade om Alvas dagistider... hon har vart hemma i typ tre månader och nu när jag ska börja plugga igen så måste hon ju gå på dagis, så den här veckan går hon tis-ons-tors 8.30-13.30. hennes fröken sa också att de idag skulle på utflykt till en bondgård och kolla på kossorna och fika, så jag packade en ryggsäck med en mer-dricka, ett äpple och en liten muffins.

klockan ringde vid sju (huuuua) och vi startade morgonen utan bråk och allt gick bra. gick till dagis i massa blötsnö och alla vägarna/asfalten är helt förstörd så det tog lite längre tid än vanligt men vi kom till dagis i god tid iaf. då sa dem att det inte blir nån utflykt idag... pga blötsnön och blåsten. Alvis blev väldigt besviken för hon ville hälsa på kossorna, men vad ska man göra... de skulle ha en liten utflykt inne på avdelningen istället så alla barnen fick äta sin fika och så i alla fall.

vid 13 ska jag till AF och skriva på papper för utbildningen, sedan hämta Alfalfa på dagis vid 13.30 och sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Pussla kanske.

Nu ska jag kolla på en film eller två iaf!

Kommentarer
Postat av: sophia

Jag hade med blivit ledsen om jag inte fick se kossorna :(

2011-02-14 @ 19:37:12
URL: http://hejsophia.blogg.se/
Postat av: Sara

ni kan få komma hem till mig och tobbe så ska ni få se på kossor :)

2011-02-15 @ 13:03:45
URL: http://baradinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0