fortsättning på föregående inlägg

Anledningen till att jag skrev det förra inlägget och bad om åsikter var för att JAG blev osäker på om JAG gör rätt eller fel, om JAG är elak mot Alva, om JAG är egoistisk som väljer att göra såhär. Det handlade inte om släktingen, det hade endast med mig att göra. Jag tror att det var bra att jag blev ifrågasatt, för då fick jag chans att verkligen tänka igenom hur jag gör.


Jag är extremt tacksam för all hjälp jag fått, jag hade inte klarat mig utan det, men jag förstår inte riktigt hur det har med detta att göra.

Kommentarer
Postat av: Karro

Det handlar om att du ska sluta skriva "alvas släkting" osv. Har du nått att säga så säg det ist. Inte första gånger du skriver saker som har att göra om alvas liv på bloggen. Och än en gång ingen sa nått att du lämnar Alva på dagis för de fattar väl vem som helst att de är bra, hade det vatt för att tycka och tänka hade man nog kanske hackat upp sig för att du inte firade tex julafton med din dotter eftersom att du skullefira din kompis som fyllde 20 år den 24 dec. och hennes släkting som sa något till fig var den som klädde ut sig till tomte och försökte göra de så fint för henne. så tänk lite vad du egentligen skriver. Eller ist skriv saker om dig inte att du skriver vad släkten tycker och har sagt. Och sen så din faster förstår så ställer man upp självklart för annars hade väl ingen annan gjort de. Minns inte att någon mer än oss har tagit hand om alva natt och dag. Så när man inte vet ska man inte tycka så mycket. Det finns nått som heter RESPEKT, så för din dotter som är blod av vårt blod sluta skriva skit om hennes släkting.

2011-02-26 @ 15:34:08
Postat av: Suck

Ah men herrejesus! Vilken dramaqueen den där "Karro" är. Om hon nu verkar tycka att du inte tar ditt ansvar som mamma eller vad hon nu vill få fram, så tar ju garanterat hon inte ens ansvar för sig själv som en hederlig medborgare. Snacka om att tycka att hon är LITE bättre, om inte BÄST. Hon försöker få dig att få dåligt samvete, få inte det, hon bara gillar att synas och har väl inga andra forum att få leka professor i än detta.



Kram!

2011-03-01 @ 09:53:48
Postat av: Anne

Kan inte låta bli att påpeka att Alva var hos sin mamma på julafton fram till lunch precis som uppgjort var. Sedan åkte Emelie till sin kompis för att fira, eftersom hon ändå var ensam... Hela Emelies familj firade julafton med Alva någon dag före.



Fastern som faktiskt vet ett och annat.

2011-03-01 @ 11:39:59
Postat av: Marcus

Hoppas det löser sig!

2011-03-01 @ 12:35:31
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0