helgen

helgen var barnfri eftersom alfalfa var hos sin pappa hela veckan. dock var jag inte alls sugen på utgång så i fredags stannade jag hemma med massa film istället. senare på kvällen kom sjuklingen JP (johanna) till mig och så kollade vi på film i några timmar till. lördag kom carolin hit och klippte mig och så kom JP igen så vi åkte till donken och åt sen hem igen, och kollade på film hela natten och skrattade och pratade och däckade vid fyra-halv fem, sov bort hela söndagen och ja. nu är det nu vecka på ingång.

carolin åker till asien en månad nu inatt. lagom avundsjuk...

Kommentarer
Postat av: JP

Vilken lam helg du har haft Miche /:

2011-02-07 @ 21:56:22
URL: http://perssonjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0