sleepover

går till min käraste CK och spenderar natten!

Kommentarer
Postat av: Emelie Brocka

Visst men hur gör man när båda vill ligga hos en? Blir oftast Nellie som blir åtsidosatt då Ellion är så mammig. När C är hemma så tar han oftast henne men nu när han är bortrest är det svårare att få ihop tiden och DET gör ont ;(

2011-03-29 @ 09:03:17
Postat av: Sophia

sv; Du ska inte snacka om vem som är söt Emelie! Din dotter är ett underverk. Puss på er :)

2011-03-29 @ 16:07:33
URL: http://hejsophia.blogg.se/
Postat av: ☆ Nicole ♥ - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian ♥

i disskussions inlägget så svara jag som kommentar, annars brukar jag svara i personens blogg. så du vet det :)

2011-03-30 @ 22:10:19
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Emelie Brocka

Sv; han är dålig i magen (diarré) så därför läcker blöjan på nätterna då han oftast ligger med den ett tag innan han eller jag vaknar utav stanken eller att det ömmar på skinnet. Han har nr 5 på blöjor, är från 10 kg. Väger iofs lite under men är bra på dagtid :)

2011-03-31 @ 09:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0