GE MIG ETT JOBB

Var på arbetsförmedlingen idag och pratade med Stefan (min handläggare). Han är världens bästa, han höjer alltid mitt självförtroende till toppen. Vi pratade om vilka jobb jag sökt (Stadium, InterSport, Onoff, Visma, femtioelva butiker på Grand Samarkand, Bokia, Smaland Airport, Resia, K-rauta etc.etc.etc.) och han sa att jag är en av hans mest aktiva *vaddetnuheter*.

Sen kollade han igenom mitt CV och Personliga brev, och sa att de är redan kanonbra och att jag definitivt inte behövde gå AF:s CV-kurs. Han var förvånad att jag inte fått komma på intervju hos någon, och han är säker på att när jag väl får komma på intervju så kommer jag få jobbet direkt för min personlighet är "väldigt tilltalande". Massa snälla saker sa han, och han känns alltid ärlig (det är väl då man kan ta åt sig av komplimangerna) och ja. Vet inte vad jag ska säga riktigt, hoppas jag får ett jobb snart, vad som helst.

Gick till Bror Pehrssons möbler här i Alvesta och lämnade CV och personligt brev, får hoppas de hör av sig. Sen gick jag och kollade på soffan som mamma hittat där och förmodligen vill ha, och jag tyckte den var kanonfin, men nu i helgen ska vi kika på fler soffor och vardagsrumsmöbler i andra butiker.

Mindre än en månad tills vi flyttar nu! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

ska du flytta eller hela familjen? nu har jag missat något här . .eller?

2011-05-27 @ 18:24:40
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0